Monday 30 September 2013

aku mohon...

krik.. krik.. *bunyi perut**

tiba-tiba perut aku rasa seperti di perah kering.  tekak terasa begitu perit.
adakah benar keputusan yang aku buat hari ini?

membungkam..

abah & mama.. 
aku mohon pada mu.. restuilah keputusan anak mu kali ini
aku amat ingin memberikan bahagia pada kamu
kerana itu aku memilih jalan ini..
cuma ..
apa yang aku mohon dari mu.. restui lah anak mu ini
doakan aku agar jalan ku dipermudahkan
agar impian 5 tahun aku jadi nyata

mama & abah

akak mula jadi risau.. adakah benar akak boleh melalui dan menghadapinya? 
mungkin agak sukar tapi akak percaya dengan restu dari mama dan abah akak mampu menghadapinya.. akak yakin kali ini akk pasti berjaya..

kesayangan..

tunggu aku dirumah tasik itu bila tiba masanya
pasti aku akan tunaikan janji kita..
untuk kita selamanya mengecapi bahagia di situ.. 

doakan aku sahabat
agar kali ini aku tidak lagi berputus
doakan aku berjaya dalam misi aku

aamiin


No comments: