Saturday 7 September 2013

SHAKIRA

perkara yang aku suka buat di dalam bilik air adalah menari.  aku manusia yang amat suka menari and.. badan aku akan bergerak secara semula jadi kalau dengar lagu rancak.  believe me.. sesiapa yang kenal aku tahu perkara ni.  ahaha pantang dengar lagu rancak.  

My most favorite dance music is HIPS DONT LIE.  i can dance and dance again and again non stop.  the music killing me everytime im listening to it.  looking at the way she dance makes me feel like dancing.  the way she dance very sexy and inviting but not overdoing.  and.. though shakira tak lah secantik rihanna or JLO but she has perfect body, face, hair and .. hmm.. bila dia melentok.. aduyai.. ahaha *ketukkapla*

well.. masa zaman jahiliah dulu.. the only things yang paling aku suka buat ialah pergi club and menari.  and.. yeap.. im dance floor queen.  hmmm.. i love sexy dance. and i was paid for that. ahaha.. hmm.. masa lampau yang agak penuh dengan warna tapi.. aku tak akan ulangi lagi.  aku.. hmm.. earn a lot dengan menari.  but.. aku bukan penari.  aku menari.  aku lebih kepada.. entertainer and i was paid very well.  hmm..  i will not dance for free.  teruk kan? but .. itu yang membuat kan diriku amat bernilai ketika itu ahahaha.. haiisshh bukan bernilai tapi.. hmmm.. camana ea.. ahaha.. agak popular. isshh... ntah. forget it. 


No comments: