kengkawan haku

Monday, 23 September 2013

aku dah ok

setiap kali sahabat2 lama yang tau kisah aku dan polaris kalau terbaca entry aku pasal polaris mesti brtanya tentang perasaan aku terhadap dia.  kadang-kadang rasa mcm nak jer tulis kat status besar-besar pasal status kami.  

beb.. aku dah tak ada apa-apa dengan dia.  memang aku pernah menyayngi dia tapi itu dulu.  DAHULU!! hari ni aku dah tak punya rasa itu.  dah hilang dah..!!!  aku hari ini menyayangi diri aku lebih dari apa pun.  cukup bertanya tentang dia..

aku bahagia dengan ketenangan aku.  


No comments: