Monday 16 September 2013

they are leaving

tik.. tok.. tik.. tok...

masa berlalu dengan amat pantas rasanya.
tinggal beberapa jam lagi.. abah dan mama akan berangkat ke Madinah dan Mekah Muqarramah..
rasa mcm berdebar pun ada sebab.. this time abah ngan mama akan tinggalkan aku biiiiiigggggggggggg time pnyer
lama tu.. almost 2 months.  side kiri kata yeaaahh kita enjoy sebab x penah merasa ditinggalkan lama2 tapi sebelah kanan kata.. choii kau kiri.. memang kesetanan ko yea! hmm.. tapi aku merasakan amat sedih.

aku hilang kata2 tiap kali pandang muka abah dan mama.  tiap kali tengok beg2 yang da tersidai tuh.
aku cuba menjadi anak abah dan mama yang baik lately.  aku memasak mengemas tak berhenti.  tetamu datang tak berhenti sampai tengah malam.  tu tak jemput tuh. kalau buat kenduri betul tak tau lah.. but still... y abah tak buat kenduri..???? penat dia sekali je kot.. ni kang nak masak itu ini itu ini ahahaha.. seb bek da pandai sikit dari dulu dalam bab nieh

hmmm.. aku da tulis kat abah cerpen untuk bacaan abah dalam kapal terbang nanti.  tak de lah boring sangat nanti.. uhuhuhu..

hmmm moga abah dan mama dipermudahkan segala urusan ibadat.  moga mama dapat berjalan dengan baiknya.  moga abah dan mama belikan aku jubah yang cantik!!! ahahahahah.... konpem kalu mama beli mesti yang mahal..

moga abah ngan mama x kena kelencot ngan pak arab sana...

yang penting.. moga aku pun dapat gi sana...in sya allah.. err... bersama kesayangan saya..

No comments: