Friday 11 October 2013

murah tapi mahal

yesterday aku pergi AEON Jusco member card sale. the sale wasnt that good this time.  tak ada yang menarik sangat this time. but.. dalam tak ada yang menarik tu pun aku end up buying 3 pieces bra and 2 pairs of shoes.  aku agak cerewet dalam memilih kasut and handbags. 

bagi aku .. bila beli sesuatu hendaklah berbaloi.  biar murah tapi nampak mahal.  jangan beli mahal tapi bila pakai nampak amat murah.  i used to have an officemate yang suka sangat pakai selvatore ferragamo or gucci but bila dia sarungkan jenama tu it looks like .. jenama cap gombak.  anyhow.. jenama cap gombak akan kelihatan cantik kalau kena cara pemakaian dan juga warna.  always.. design juga penting dalam melihatkan penampilan seseorang.

terus terang.. ramai yang kurang faham tentang membentuk penampilan.  tak semua barang mahal akan nampak kan anda mahal.  percaya lah.. warna itu memainkan peranan dan juga design. dalam hidup saya.. saya amat menjauhi warna hitam kerana hitam banyak mempengaruhi personality seseorang.  jujur.. handbag saya tidak ada berwarna hitam.  people say.. it looks menawan? ahaha.. cut the craps!  tengok majlis mana la kau masuk senah oii.  hitam will not make you look rich and stunning.







No comments: