Monday 7 October 2013

kau kata aku looser?

meh nak citer sikit pasal satu budak nieh.  ahahaha menahan perasaan jer la ngan budak sorang nieh.  bajet bagus gituh. hmm.. camana nak start ek.. ahaha.. macam nieh.  dalam kalangan kumpulan aku.. aku dikenali sebagai pemimpin haluan sayap kiri dan seorang strategist.  dalam erti kata lain aku ni pengatur dan pengacau.  so.. bab membangkang ngan buat kije tak senonoh ni memang kerja aku la.  dalam bab pusing undi tu lagi la hebat. so.. dalam grup aku nieh tetiba ada pertandingan.  jap.. aku sebenarnya dah tak pegang jawatan tau.. da berhenti.  

so.. tetiba satu hari budak yang menentang nieh call aku mintak khidmat nasihat. ngan dia aku tak de masalah sangat sebab dia memang mendengar cakap.  yang bermasalah nie yang pegang naib.. ahaha.. bila Ju (budak yang btanding ketua yang mintak tolong aku tu) ajak si senah nie pegi jumpa aku untuk meeting dan kaunseling.. tau dia cakap apa? "buat apa nak jumpa si Looser tu?!" uhuhuhu sentap mak! pangge aku looser? LOOSER ke senah?  hebat ye ko senah? ahahaha 

tunggu lah ye dik.. kita tengok sapa mandi.. sapa banjir. isshh.. sabar je la akak nie dik.. konpiden ko sekarang ye dik? ehehe.. malas aku nak cakap banyak dik.. kalau kau x mandikan lawan kau tu.. aku tanda kat dahi kau huruf L yea.. ramai yang tunggu nak tanda.. ehehe.. dik.. ambo lejen dik.. mu kalu stakat tau sakau duit orang jer.. x yah nok pikir boleh menang dik.. adeii .. err dik.. kalau mu nok tau.. latok yang konon payung ang tu sebenarnya kudukut.  dia sponsor org comel jer.. ehehe.. err.. ** ko ada ke senah? malas akk nak citer.. **  err.. dik.. xmo men bkolam2 dik.. nanti lemas.. 

err.. mahap ye pada yang tak paham citer aku.  aku sekadar melepas geram pasal budak ingusan nieh.. . ehehe.. 

No comments: