Tuesday 29 October 2013

L.O.V.E


teringat semalam .. tengok citer Korea.  its about a writer yang nak cari idea untuk menulis.  so.. dia cari girls nak jadi bahan menulis.  finally dia jumpa a girl yang cantik dan agak weird.  dia gunakan awek ni untuk plot citer dia.  dia fall into her. ahaha.. yang comelnya.. masa first time dia make love dengan awek tu.  macam biasa la bila dah nak orgasm awek tu angkat tangan dia. punya lah terkejut jantan ni bila tetiba tengok ketiak awek tu berbulu.  ahaha.. jantan ni tak hensem okeh.. but  ahahaha.. comel giler expression muka jantan ni bila tengok bulu ketiak tu.  alasan awek tu ialah.. people at Alaska dont shave their underarms.  comel kan? ahahaha.. alasan tu amat chomel.  errr.. awek tu dari alaska dalam citer tu. and.. lagi comel bila jantan tu pujuk pompuan tu untuk teruskan to have sex.  siap berbual ngn bebuluan itu. anyhow perempuan tu pun gunakan jantan tu untuk photography gallery dia. so .. kira dalam citer tu.. mereka saling menggunakan antara satu sama lain untuk berjaya. the guy berjaya menjadi writer terkenal dengan tajuk citer "wanita berbulu" ahaha cute..

may be life memang macam tu kot.  kita akan menggunakan antara satu sama lain hingga kita tak sedar kita menyayangi orang yang kita sayangi.  menyayangi dalam erti kata sebenar.  or lagi tepat.. IN LOVE.  asalnya hanya untuk bergembira dan  akhirnya hati tidak boleh menipu akan perasaan yang hadir.  bila lelaki itu sedar yang perempuan itu menggunakan dia, dia terasa marah dan piss off.  the best part awek tu rupanya tahu yang jantan tu juga gunakan dia cuma dia tak reveal sebab dia hanya ingin menikmati cinta. the guys like tergamam bila tau yang perempuan tu tau siapa dia sebenarnya. dia rasa macam terpukul bila perempuan tu cakap.. "kau gunakan aku untuk karya kau jadi aku juga gunakan kau untuk karya aku tapi aku lebih mencintai kau dari kau mencintai aku.  tidak ada siapa yang keji dalam konteks kita" 

finally they broke up and.. the guy just realise that he in love with the girl bila awek tu decide to quit job and return to alaska.  lelaki ini amat ego sampai kan dia tak cari pun awek tu dekat airport.  and .. bila the girl dah tak ada baru dia sedar yang dia amat menyayangi perempuan tu dan dia meroyan.

for all this while dia ingat dia rasakan tak mencintai awek tu.  bukan tak cinta tapi just untuk mengisi hati dia.  dia katanya bosan dengan bulu ketiak perempuan tu. bosan dengan itu bosan dengan ini. sepanjang the relation, dia macam buat tak endah dengan perempuan tu.  perempuan tu yang beria minta dia buat surat, buat note untuk perempuan tu dengan alasan.. bila lelaki itu tiada dan sibuk dia akan baca note itu again and again. (errr.. i how how it feels.  believe me).  lelaki tu just ignore dengan bagi alasan ketandusan idea.  

finally.. bila perempuan tu dah tak ada.. dia amat merindui wanita berbulu ketiak itu. its too late bila awek tu rasa.. lelaki tu dah tak perlukan dia and she walked away back to Alaska. hmm..sedih.. love is someting.. u have to keep it wen u really in love.  you will never find someone like that.  u will never have the same feeling anymore.  u will never meet the same girl.  belajar menghargai sesuatu itu sementara ia masih ada.  jangan hidup dengan bertiangkan ego kerana ego itu yang akan membunuh diri.

for me.. when i really in love.. saya akan pertahankan hubungan itu dengan apa cara sekali pun.  saya hanya akan berhenti bila dia tidak lagi mahu bertahan. 

No comments: