Wednesday 30 October 2013

Hepi Besday!!

lepas aku publish entry pasal demam aritu ramai yang tanya dekat aku kenapa aku nak skip 29/10.  nak tau napa? it was my birthday.  aku memang mengelak untuk mengingati tarikh 29/10.  aku tak nak tarikh tu ada.  kalau blh aku simpan ketat2.  normally tiap2 tahun aku celebrate dengan parents aku. mama akan selalu belikan aku hadiah.  aku just nak handbag dari dia sebab mama selalu beli yang mahal dan cantik.  taste mama on handbag is very good.  dia pernah try beli benda lain cam kain and.. ahaha i dun like.  pernah aku return kan balik dekat dia hadiah yang dia bagi.  ever since that.. aku cakap beli handbag sudah la.. beli sesuatu yang dia tahu.  bak kata Dr. Azizan Othman .. kalau mahu kaya dan berjaya buat sesuatu yang kita tahu. 

why am i trying to avoid my birthday?  hmmm.. dulu masa muda-muda aku tak pernah avoid pun.  i will enjoy the gifts. ahaha.. dulu me will force my siblings to give me gift and i have to gift to them la kan.  nak buat macamana.  pecah kaca pecah gelas.  tapi bila meningkat berubur ni aku macam nak lari.  its sign of age kottt ekekekeke.  

ok.. back to subject.. first aku tak suka birthday sebab .. umur yang meningkat.  ahahaha.. im getting older and not wiser.  kalau boleh aku nak tahan umo aku 28 forever (bagi aku umur 28 ialah umur paling sexy sekali dalam hidup setiap orang.  sexy is very subjective yea! tak mau ingat fizikal jer).

second.. aku benci nak tunggu.. sapa nak buat surprise dekat aku. ahahah.. aku tak nak berharap ada orang ingat its my birthday.  aku malas nak letak date of birth kat fb sebab yang wish to sema fake jer.  dorang wish sebab ada notification.  kalau tak.. ada ke dorang nak wish? yang betul-betul sahabat tahu bila birthday aku.  ahaha .. diva sangat ke ko senah sampai sema orang nak kena tahu birthday kau bila kan?  *sentap ngan statement sendiri*  bila nak dekat kul 12 jer aku bdebar sebab nak tengok sapa wish first.  ahaha of course la aku harap kesayangan yang akan jadi orang pertama (kalau ada) uhuhu. normally aku akan tido awal.  tapi kalu dulu masa dengan ita dia akan ajak minum kat luar pastu buat surprise and bagi hadiah.  esoknya spent time sama-sama lagi.  masa aku ada team futsal dulu.. uhuhu jangan cakap la.. azab dikerjakan dorang.  bukan setakat telur tapi dorang bagi tepung ubi. habis rambut aku.  surprise paling best aku penah dapat dari budak-budak downtown.  tengah lepak dok tunggu time poco-poco tetiba yusnedi.. budak paling kurang ajar paling kurus sekali kat situ buat skipping dengan wayar dia sambil nyanyi lagu hepi birthday.  ajim pulak tonggeng kat aku dengan bukak seluar.  and.. lorong jagaan aku (aku bunda kawasan ya!)  belanja aku makan untuk sehari.  pilih jer nak makan apa! ahaha.. and i got handphone black berry.  gilakan? dorang kumpul duit and beli.  aku cam terkejut. gila ke apa korang nieh?!!!!

tahun ni aku agak kesedihan sebab keseorangan.  mama ngan abah tak ada.  kalau tak bila aku bangun pagi mama ngan abah akan wish dulu. but mama ngan abah tak lupa.  dia ada wish dari sana.  suwitkan? eheheh tapi kan.. aku dah sms abah mintak izin nak kuarkan duit dia bagi dulu.  aku nak beli someting.  but.. aku ingat aku alone this time but am not. kesayangan aku wish aku. ahahah besh.. aku dapat jadi apprentice to one of speakers yang aku suka and dia banjer kek carrot yang sedap di swiss garden ye!  and.. again petang dia banjer dinner.  ko ada? ahaha.. cuma.. aku nak sangat kesayangan aku ajak aku keluar makan bersama.  hmmmm... itu yang aku benci.. berharap. saya benci untuk berharapkan awak ada di sisi dan meraikannya.  entahlah.. maafkan saya.  

p/s : semalam aku belanja diri aku sendiri.  makan carrot cake, minum lemonade, beli buku and.. pen. ehehe aku nak beli perfume tapi terlupa.  err.. talking about perfume.. my mantan suka belikan aku perfume.  ehehe... 


  


No comments: