Wednesday 15 May 2013

suatu masa dahulu

suatu masa dahulu.. aku manusia yang amat boros dan mewah.  i call myself as woman at leisure.  its always every 3 months once aku pergi bercuti.  every month aku akan ada spa treatment.  rambut plak every week cuci kedai.  everyday tiap petang aku akan makan di kopitiam.  woman at leisure

i dunno whether i miss dat kind of life or not.  tapi.. bullshit kalau aku x teringat. well.. its call rindu kan?  tiba2 aku rindukan life yang begitu.  bercuti selalu.  buat trip to nowhere.merayap ikut suka aku.. tido hotel sana sini..dem.. i miss slipping at big cozy room. i miss lying naked with cold room temperature.  i miss chilling in the room without doing anyting..  i miss chilling myself in the bath tub.  have scented candles in the room.. aromatherapy scented.  i love the warm blanket wrapping my naked body..

demm!!! its quite sometimes i havent had it..

aku juga rindukan pedicure manicure.  rindukan rasa tubuh dibelai dengaan urutan ala2 kuat x kuat tuh.. janji urut.  aku rindu bau minyak cengkih yang disapu di badan.. hmmm...watching the body of the messieurs peeerrrgghhhhhhhhhhhhhhh...!!! hooiiiiiiiiiiii... adehhhh

do i regret wif my life now? aku dah xd kebebasan seperti dulu.  aku dibelenggu dengan keadaan hidup ala kadar... hidup yang sesekali mampu.. adesss... aku pun da x tau hala mana. entah.. agaknya kalau life aku masih seperti dulu.. aku x berubah kot. masih lagi pakai baju yang menjolok halkum. uhuhuhu .. perangai macam tuttttttttttt... masih lagi kuat melawan mama .. masih x tau halal haram

adehhhhhhhhhhhhhhhhhhh... ya allah.. kuatkan lah aku.. untuk menempuh dugaan mu ini.  mungkin satu hari nanti aku mampu mencapai kebahagiaan...

tetiba tringatkan dia lumut dalam. best giler scenery dia.. adesshhh


aku teringin sangat nak gi cuti kat tempat cenggini.. uhuhuhu bila la agaknya... adessssssss.... dis is palm goldcoast sepang.. yang kat pd tu pun besh gaks.. bila agaknya? hmmmm


1 comment:

Anonymous said...

lau dapat bilik gini sure tak nak kuar dah,lepak jew dalam tuu..hahaaha..