Friday 17 May 2013

oh my mantan!!!!

kehadapan incek mantan...

beb.. tadi si adik kesayangan aku sms bagitau yang kau carik aku..
kata dia .. ko menyesal dengan perbuatan kau dulu yang meranapkan hati dan perasaan aku..
uhuhuhu...  kesal ke? muahahahah.. lawak apa kah yang ko buat itu?
errr the best part.. ko mintak balik hp nomo aku?
y? y? y? ko nak seksa jiwa aku yang da mmg terseksa sebab kena tinggal ngan ko dulu?
huh! ko tau x betapa seksa nya aku nak lupakan kau?
kau tau x berapa lama aku hidup macam zombie?
and.. ko tau x berapa macam haram rasanya bila ko ajak aku bersosial di fesbuk bsama kau kembali  dan bila aku kembali ko campak aku balik?
yyyyyyy???????????????????????????????????????????
ko boley citer kat sema org yang ko sayang aku
ko amat sayang kan aku
sebab aku amat baik dan memahami
dan amat menghormati kau walaupun kau lebih muda dari aku?
ko mmg cam haram kan?
ko nak nomo aku sebab ko nak aku join MLM ko kan? kan? kan?
ko ley lak rasuah adik aku tu siap cakap lagi.. kalu adik aku lepak ngan aku
nak soh ajak ko sekali lepak eh? eh? eh?
jgn harap beb!
ko kata ko nak bawak bini ko sekali?
ahahahahahaha nak rasa makan tapak kasut aku yang size 9 tu?
in your dream babe
mmg aku sayang sangat ngan ko sebab ko chenta aku...
tapi.. cukup ahhhh
aku da penat ngan budak2 macam kau
ko buat aku phobia
kau buat aku menderita
aku hidup macam zombie
xd perasaan.. hati yang sejuk beku
menangis bawah shower sampai jadi cam org giler
x kisah la apa pun alasan kau
tapi.. bila kali ke2 kau buang aku...
aku mmg rasa cam ....
anyhow.. pls.. dun call me or sms me.
aku bahagia dengan hidup aku hari ini
aku bahagia dengan mereka2 yang ada disekeliling aku
sumimasen.. sayonara...




No comments: