Friday 10 May 2013

hepi mothers day

mama.. selamat hari ibu.  akk lupa hari ni hari ibu.  amat terlupa.  walaupun mama masih marah dgn akk, tapi akk tetap nak peluk mama.  sori terlupa mama. akk sayang sangat mama..

aku dan mama sering x seiring.  dari dulu lagi. mungkin sebab muka aku ngan mama sama. org kata panas. tapi aku sayang mama. apa pun mama kata tentang aku. aku tetap sayang dia.  mama, maafkan akk yea.  akk x mampu menjadi kebanggaan mama. aku tau mama malu nak bercerita tentang akk pada org tapi akk x kisah.  akk dah terbiasa hidup begitu. mama malu nak bercerita tentang apa kerja akk.. pendidikan akk.. dan macam2 lagi.  akk tau akk x sama mcm yang lain. mereka berjaya. mampu bagi duit yang banyak pada mama tapi akk x mampu.  biarlah apa pun anggapan mama.  sayang mama.. 

No comments: