Saturday 25 May 2013

berhenti mengejar

malam tadi tiba-tiba aku terjaga di tengah malam.
seolah2 ada satu sentapan di jiwa yang seolah2 menarik2 aku.
lantas terus aku terduduk di dalam gelap.  meraba2 mencari sesuatu yang aku x tahu apa.
kenapa tiba2 kau berlari2 dalam ingatan aku?  kenapa tiba2 kau mengganggu hdp aku? kenapa?
kenapa jiwa aku seolah2 dipanggil oleh kau?
kau buatkan air mata aku jatuh berderai di malam hari..

sayang..
aku mohon.. lepaskan jiwa aku.
aku mohon.. jgn lagi permainkan perasaan aku.
aku mohon... jgn tamak
jgn takut pada kesunyian.
aku mohon .. jgn biarkan aku mengejar sesuatu yang aku x pasti.
aku sudah penat...
aku sudah lelah

beb... maafkan aku
aku x mampu lagi jadi org yang bisa buat kau tersenyum dan ketawa
aku hanya mohon berikan aku ruang
untuk kembali jadi seperti dulu..
jgn cari aku ...
pls...
                                                                                                                                                                         




No comments: