Thursday 23 January 2014

tetiba la sangat...

ketuk.. ketuk... ketuk... 

hari tu.. masa pergi kursus Advance Power Marketing by Dato Dr. Azizan othman sifu marketing yang tersohor katanya.. aku tetiba .. ditegur oleh sorang kakak dari Singapore.  Mariam namanya.  ni kes mata bertentang mata sebenarnya.  tetiba cam ada letrik lak. boleh bertegur sapa.  and.. tetiba aku pening.  rasa nak muntah semua ada.  aku cuba untuk mencuci energy2 yang ada keliling aku.  dia tegur aku pasal 6th sense aku.  aisshhhh... dia cakap aku super sensitif dengan energy.  hmmm yeap... betul.  and sebenarnya aku dah shut down benda ni da lama.  tapi tertiba ter aktif la pulak.. haisshh... rimas sungguh sebab aku x suka rasa tenaga yang keluar dari orang sekeliling.  

kakak tu buat terapi untuk membuang negatif energy tapi amat mahal yea... rm500.  hmm... dia cakap.. ramai yang cari aku untuk berubat.  cuma aku tak tau nak salurkan ke mana.  hmmm.. aku just senyum.  yeap sis.  mmg lately ramai yang datang minta pertolongan tapi aku tak mampu berikan kerana aku memilih untuk tidak menggunakan deria ke 6 aku itu.  aku takut jatuh pada syirik.  tapi aku rasa seperti menderita sampai ke hari ni.  bukan derita tapi.. aku sakit.  hari ahad lepas lagi teruk.  aku da x boleh nak berdiri tegak.  sampai aku berdiri dekat dengan sales girl tu aku nak muntah.  bila aku tanya dia.. awak sakit ke? banyak angin dalam badan? dia mengiakan dan lepas satu demi satu terbongkar.  sekarang aku dah tak boleh untuk berada di tempat awam terlalu lama.  aku paling x gemar bila aku boleh merasai kesakitan seseorang.  camana nak cakap ek.. cenggini.. apa yang dia tengah rasa aku boleh rasa. haa.. cam superman la plak kan? tapi itu hakikat.  cuber tya budak nama tinta biru.  dia pun ada ability sama.  tapi x besh... sakit giler .. ahaha abaikan lah.. apa yang aku merepek nieh


sekarang setiap malam aku akan demam.  aku mohon pada allah berikan aku kekuatan.  aku jadi agak goyang sekarang dengan keputusan hidup aku.  sama ada aku patut teruskan dengan apa yang aku lakukan sekarang atau... sambung blajar dalam bidang reiki.  sebabnya dulu.. aku pernah bercita2 untuk menjadi seorang yang ... bukan merawat tapi therapist.  entah la.. aku konpius sekarang nieh.  tapi ada baiknya.. tetiba aku jadi macam sudah kembali on track tentang hubungan aku dengan allah.

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... serabut la pulop... xp lah.. abaikan jer lah... aku just rasa lemah lutut jer skg nieh.  rasa tulang sema da lemah... adehhh... nanite

No comments: