Saturday 17 August 2013

silence reader

dalam dok belek rumah yang dah agak bsawang nieh baru aku perasan... da ada follower rupanya blog aku nieh! ahahaha.. aduyai... errr... paling aku x caya..  aku ada silence reader! ahaha... gitew kan?  silence reader means membaca dalam diam. entah apa lah yang dibacanya tak tau lah.  as long as she or he feels happy baik biarkan.  nak biarkan ke? ahaha. seram nieh...! habis rahsia peribadi aku terbongkar ... ekekekeke...

tapi.. eheheh.. aku segan gila sebab ..  bahasa cerita aku tak lah sehebat sahabat-sahabat lain yang menyentuh jiwa.  uhuhu... aku? ado!!  sebenarnya blog ni aku buat untuk diri aku sendiri.  tempat luahan perasaan.  aku x pernah pun expect it will have followers. tapi tu lah.. ada lak nama2 yang aku x kenal muncul. uhuhuhu... ikut suka kau lah cik senah.

katanya menulis cerita tu dari hati.  hmmm.. kalu x dari hati dari mana lak ek?  ahaha. cam poyo pun ada gak ngan soklan bodo aku nieh. but.. yeahh aku faham maksudnya. this is me.  errr.. masa kat sekolah dulu, believe me or not.. i once be an school editor.  ahahahaha... gila ke apa cikgu tu lantik aku jadi editor!!  since masa tu aku da x tau nak masuk club mana aku pun masuk je lah group journalist kat sekolah tu.  and.. masa meeting start tu cikgu kata dah terlebih ahli.  so, aku pun angkat beg la nak blah.  tetiba cikgu tu tahan.  dia cakap "awak stay.  Yang lain boleh pergi"  ewahh... ahaha panik kot masa tu. aku tya la cikgu tu kenapa lak aku kena stay?  cikgu cakap... dia suka gaya bahasa aku yang suka guna pasif words.  gila kan? ahahaha... ada gak yang suka pasif words.  aku pun tak tau sejak bila aku pakai pasif words nieh.  aku rasa cikgu tu sorang jer yang suka kot sebab.. gaya bahasa aku tidak memungkin kan aku diterima di mana-mana majalah atau surat khabar.  uhuhu pastu paling tak senonoh cikgu tu terus lantik aku jadi editor! ahaha kegilaan bertingkat2 cikgu tu.

huh.. start dari situ aku mengasah leadership skill aku.  katanya... ahaha.  dan aku rasa untuk tahun itu majalah sekolah aku tu penuh dengan kecelaruan.  sebab.. aku pun keliru.  hmm.. x habis-habis dengan keliru aku nieh.  blur memanjang.  aku penah cuba lari imej blur tu.  adoiii... !!!  for some people blur aku ni macam beban tapi ada plak org yang memandang blur aku tu cam comel.  uhuhuhu gilo!!!  puas aku kontrol muka aku supaya x kua muka blur tuh.. adehhh... but.. if u fall in love to me because of my blurness tenkiu because it shows im still cute.. ahah.. *penggsaaaannnnnn***

pastu bila dah dewasa dan tua aku amat terpengaruh dengan watak sarah dalam sex and city.  aku rasa macam seronok nya jadi editor.  aku nak buat cerita on daily basis.  aku rasa aku banyak sangat isu nak di ceritakan.  konon. katanya. huh.!  aku hantar artikel aku merata. tak satu pun magazine terima artikel aku.  tak macam adik aku.  asik naik jer cerita dia kat paper.  aku? kosong... kosong.  berangan je lah ko senah oii...  tulis blog pun tak lepas ada hati nak tulis kat megazine.  simpan jer cita2 tuh.

anyhow.. to my silence reader should you feels reading my blog will make u happy, i wish u happy reading. thank you for making me feels appreciated.  muaaaxxxxss... love u ..

2 comments:

salah seorang pembaca senyap said...

love me? oww thank you so much!

cik mawar, please continue to blog. yes i'm your fan. err not kipas actually. hahaha. bukan bodek ya!

Unknown said...

***peeengggsaaan.... ** ahaha sila perasan yea tolong lah berterusan perasan.. ahahaha
awak peminat? nak sain otograp? ahaha...
munguxxxx