Wednesday 5 June 2013

Keruh menjadi Jerneh

malam tadi adalah malam yang menggembirakan aku.  there are so many good things happened.  malam tadi adalah malam penjernihan. 

malam tadi aku ngan abg joe dah declare yang kami adik beradik sahaja.  x mungkin jadi lebih.  abang joe ngaku skg dia tengah kejar awek lain.  ahaha.. ya allahh... hepi tul dengar. sebab apa hepi.. sbab lepas ni dia x yah kejar aku lagi!  aku da penat dengan cara dia mengejar aku. uhuhuhu... asik dok pangge aku ibu. asik dok pangge dia ayah. phuiihhhh..!! and aku x suka cara dia menipu.  aku rasa dia sentiasa menganiaya ila. ex madu aku skg da jadi akk ipar aku.  tapi masalahnya dia cakap dia xd apa2 dengan ila.  aku da naik conpius.  tapi bila benda berlaku depan mata.. aku tau mana yang betul mana yang salah.  

ila bagi aku ok.  tapi kesian kat ila dia menepuk tangan sebelah sengsorang.  sedangkan abg xd perasaan dgn ila.  abang jaga dia sebab kesian ngan ila yang dibuang family.  hmmm.. aku x suka bila dorang bgado depan aku.  abang pnyer baran.. ya rabbi. cuma sejak ada aku abg kurang marah2.  ila ngaku yang tu.  kadang2 aku rimas.  jadi mangsa keadaan.  aku da nampak baran abang kat mana.  semalam dorang gado. dari rumah bawak sampai kedai.  kesian ila.  dia nak kua jumpa kawan tapi abg pot pet pot pet.. sekali sampai tempat niaga .. tembikai takde itu takde.. ini xde.. aduihhh...

dia kata dia boley hidup tanpa ila.  ila xd x sampai 3 jam pun da kelam kabut.  sampai kedai plak gado besar lagi.  err .. sapa abang joe? abang joe ialah seorang khunsa.  dia prefer jadi lelaki so.. aku pangge dia abang.  tp dia x tegas ngan org. org pangge dia akk.  padahal dia boleh memilih sebagai lelaki tp dia biarkan org pangge dia akk...

uhuhu apa pun.. moga penjernihan ini membawa kebaikan.  sebab.. ila da setuju nak share tapak niaga.. ehehehe






No comments: