Thursday 11 April 2013

seni is precious

i always admire people who has art in themself.  i envy with god's gift to them.  i wish i can be part of them.  boleh ada kemahiran yang boleh membuahkan wang dan kepuasan.  i dun have things dat can make me proud.

looking at myself.. in and out.. all i have is .. lemak yang berlebihan.. ahahaha.. i wish i can use the lemaks for someting else.  seriously. ahaha.. i wish i have those talent. i always adore tengok orang yang boley jahit sulam, yang boleh menjahit, yang boleh memasak.. yang pandai bercakap.. they have their owned 'pesona' .   i've been searching in myself .. apa lebihnya aku dari org lain? i have noting.  all i have is myself... maybe love kot. aku punya ramai org yang menyayangi aku sepenuhnya.  yang always be there for me.  hm.. that is precious gift from god... thx allah...

i wish i am a picasso..


No comments: