Thursday 11 April 2013

oh my Jenny

hari ni.. x tau apa nasib aku.  rasanya aku tenang hari ni.  seperti biasa berzikir ketika dalam jem.  aku tak tau camana boleh jadi.  its happened in a second. boommmm!!! jenny cium org depan.  remuk muka jenny.

hmmm.. farish nama tuan waja yang aku langgar.  nasib baik dia boley kawtim.  xyah report polis x yah claim insurans.  aku mintak dia tempoh lepas pilihanraya untuk buat report.  seb bek dia ok.  lega aku.... i dun wan to claim insurans sebab ncb aku da amat rendah.  aku bayar roadtax ngan insurans skg rm300. just imagine kalu aku claim insurans aku, mau aku nak kena bayar rm800++.. and.. aku nak renew roadtax next month!!!!

hmmmmm....  mungkin karma aku kot.  cant blame god for wat happen.  its my fault.  aku harus bertanggungjawab atas setiap perbuatan aku.  mungkin aku leka. mungkin aku alpa.  mungkin aku melanggar suruhan allah.  mungkin aku lupa.  mungkin.. mungkin... aku bertanggungjawab atas setiap perbuatan aku.

i will no finger pointing on others for my own mistakes..

No comments: