Wednesday 4 December 2013

nak cakapr muka orang rasa nya niehhhh!!!!

aku kan .. tiap kali kalau nama bekas madu aku naik aku mesti nmpak asap kat telinga aku.  y? sebab sepanjang hidup aku .. aku tak pernah jumpa orang yag amat boleh buat aku rasa bila dengar dia bercakap atau apa saja aku akan rasa nak muntah!  

ok.. citer dia cenggini.. aku still baik dengan ex aku yang sulung tuh.  aku rasa tak salah berbaik dengan dia sebab.. banyak yang masih kami kongsikan.  ex aku ni dia ni bila dengan aku dia agak kurang ajar la.  mesti bagi cakap panas nyer sampai aku rasa nak singgah jer penampar kat dia.  cuma dalam tiga pat minggu ni dia cam baik jer.  cam sopan cam ayu.  aku cam pelik gak.  tapi satu hari .. aku ternampak ada status dia kat moment buat aku terdiam.  aku belek gambar2 kat fb dia.. ahahah.. rupa-rupanya dia gi uss Singapore ngan bekas maduan aku tuh! sepatut aku gi dengan dia tapi aku lebih sayangkan duit aku so.. tak payah la pergi.  hmmm... tetiba satu hari dia telefon cam manja-manja dengan aku. ko napa nie senah? dalam hati aku berkata-kata.  siap naik status yang rindukan aku la apa la.. hmmm.. last kantoi bila aku tengok ada posting gambar yang pompuan tu bagi jam kat ex aku rege dekat rm1000.  ehehe.. bila aku tanya ex aku tu dia leh lak nafikan.  tak ke bodoh tu? last-last kantoi ngan aku gak la.. pastu kelmarin bila dia cakap pompuan tu tak kasi ex aku bercuti gan aku.. aku rasa cam.. ok.. fine.. aku tak heran kot tak pergi bcuti ngan ex aku tapi siap soh sampai pesan pulakk!!! pehal? takut aku amik ex aku ke? sekarang ko da kapel ngan ex aku secara rasmi tanpa gangguan kan? takut aku hamik ke? hello!! ko tak perlu suruh sampaikan amanat macam tu kot.  siap mintak maaf bagai. aku muak dengan mintak maaf dia! apa pun mintak maaf.  benda tak perlu mintak maaf x payah la mintak maaf.  cukup lah banyak kau lukakan hati aku dulu.  kau orang yang pernah buat hati aku amat hancur.  dan.. ex aku amat suka bermadu.  perempuan ni tak lepaskan partner dia sekarang dan berkasih dengan ex aku.. uhuhuhu hebat sungguh kau ni la... ehh .. aku memang sakit ati lah dengan dia.  jgn tanya kenapa.  ok.. dia bikin aku sakit jantung dengan kata-kata manis dia. eeerrrgggghhhhh!!!!!  aku watsap dia cakap.. "u dun hv to wori.  shes all yours.  im not interested"  tau dia jawab apa? " eh.. awak jangan salah faham.  saya kasi dia jumpa kawan-kawan dia cuma untuk melepaskan dia pergi bercuti dengan awak saya masih belum bersedia.  maafkan saya awak"  aku benci ayat maaf dan ayat seolah2 dia tu amat baik. padahal... adoi.. dari zaman dulu lagi aku memang cukup annoyed dengan ayat baik dia.  ahhh... 

hmmm... sabar lahhhhh... jangan kau tutup rezeki aku dah lah senah oiii...  errr.. aku dah memang tak nak ex aku tu senah.  ko jagalah dia. aku lebih suka dengan hidup aku yang ada hari ni.  aku lebih tenang.  aku harap korang dapat apa yang pernah korang impikan.  

No comments: