Sunday 8 December 2013

cinta itu ketololan


aku punya seorang sahabat baik.  kami masih mengaku bff walaupun kami banyak ketidak sefahaman.  paling aku tidak faham ialah ... obses dia pada cinta.  mungkin hidup nya yang berseorangan itu buat dia jadi obses dalam cinta dan selingkuh.  punya suami tapi masih ramai kekasih.  sebagai seorang sahabat aku terasa macam.. entah.. aku tak tau nak tegur macamana.  dia bangga tayang kekasih depa kami sahabat-sahabatnya.  pernah bawak datang rumah pun.  sekarag ni bercinta dengan budak umur 25 thn.  perangai pun.. ya rabbi.. aduiiii.. biasalah dapat anak ikan muda belia

entah lah.. moga allah berikan dia kesedaran.  aku nak bagi dia surah nie.. tapi cam tak berani.. ada sapa berani bagika? ekekek

2 comments:

suez said...

fuyohhh...
ishh...ishh...ishh...tue jekk mampu cakap...

psstt...kalu tak berani cube post jek kt fesbuk dan tag skali kwn tue...huu...lariii laju2... :P

Unknown said...

itu bunuh persahabatan nama nya tu.. xmo lah.. tapi da bagi sahabat lain.. eheheh